Onze diensten

Salarisadministratie op maat

Geen enkele onderneming is hetzelfde. Daarom werken wij met pakketten op maat gemaakt, geheel afgestemd op de wensen van de klant in combinatie met ons advies wat het beste voor je bedrijf is! Zo ben je verzekerd van een oplossing wat jouw het beste is!

Salarisadministratie voor MKB en grootbedrijven

Het voeren van een salarisadministratie is een nauwkeurige bezigheid en kost een hoop tijd. Om meer tijd over te houden voor je bedrijfsvoering, kun je de salarisadministratie uitbesteden. Zo bespaar je veel tijd. Niet alleen aan de uitvoer ervan, maar ook aan het bijhouden van kennis en wijzigingen in arbeidsrecht en cao's. Het is een hele geruststelling als de experts van RHAAK je salarisadministratie overnemen en zorgen voor de correcte en vlotte afhandeling.

Voordelen:

 24/7 online inzicht in je salarisadministratie
 Een vast aanspreekpunt met kennis van zaken
 Signalering van belangrijke wijzigen

 Eenvoudige verlof- en verzuimregistratie

Al interessant vanaf één loonstrook

De kosten van onze salarisadministratie zijn gebaseerd op het aantal loonstroken dat wij voor je verzorgen. Hierdoor is onze salarisadministratie interessant voor zowel grote als kleine bedrijven.

  

Salarisadministratie voor administratie- en accountantskantoren

Voor meerdere administratiekantoren voeren wij de salarisadministratie uit voor hun klanten. Dit kan als tijdelijke oplossing voor het opvangen van (langdurige) ziekte en zwangerschap, maar natuurlijk kunnen we ook voor de lange termijn een samenwerking aangaan! Je continuïteit wordt hiermee gewaarborgd en je haalt hiermee een salarisexpert in huis!

Voordelen:

 Je continuïteit wordt gewaarborgd;
 Een salarisexpert met een up-to-date kennis van het vak;
 Een salarisstrook tegen een vast gereduceerd tarief.

 Bel ons voor een afspraak voor een persoonlijk gesprek, kijken we of het klikt!

Personeelszaken en HR- administratieve taken

Personeelszaken is meer dan het bijhouden van de salarisadministratie en het verzorgen van loonstrookjes. Je kunt bij ons terecht met al jouw vragen op personeelsgebied. Onze klanten mogen ons altijd bellen, 24/7. Voor sommige klanten fungeren wij zelfs als een externe HR-afdeling, met alle werkzaamheden van dien.

Daarnaast bieden wij de mogelijkheid je te ondersteunen met HR-administratieve taken. Dit helpt je bij het voeren van een goed en stabiel HR-beleid. Wij bieden je de volgende ondersteuning:

 Signalering aanzegtermijn van contracten;
 Signalering aflopende contracten;
 Signalering met bijzondere data, zoals verjaardag, van jouw werknemers;
 Bijhouden en registreren van het ziekteverzuim;
 Aanleveren gegevens voor verzuimverzekering;
 Aanleveren gegevens voor pensioenfonds;
 Berekenen van het huidige WKR saldo;
 Advies geven over personele kwesties;
 Aanvragen diverse subsidies en zwangerschapsuitkering bij UWV;
 Invullen van loonbeslagen van jouw werknemers;

 Opstellen arbeidscontract of het controleren van jouw arbeidscontract.

Zit u ook met een personele vraag of kwestie? Of heb je hulp nodig op gebied van HR? Bel ons gerust voor hulp en advies!